Wizytownik z własnym nadrukiem firmowym to nieco niedoceniana forma reklamy. Warto się nim zainteresować, ponieważ ponosząc szacunkowo niewielkie koszty, można zadbać o nietuzinkową promocję własnej firmy. W zależności od preferencji można zdecydować się na wizytownik z logo firmy wykonany z plastiku lub w wersjach bardziej eleganckich z aluminium, lub skóry.

Wizytownik z nadrukiem, czyli stylowa reklama

Decydując się na wręczanie swoim kontrahentom i klientom gadżetów reklamowych, warto zdecydować się na takie, które faktycznie się przydadzą. Każdy z nas ma dziesiątki długopisów reklamowych, dlatego ta forma reklamy jest już nieco mniej skuteczna. Mimo wszechobecnych mediów elektronicznych tradycyjne wizytówki w formie tekturowej nadal są używane przez wiele osób. W związku z tym wizytownik jako upominek na pewno spotka się z zainteresowaniem wielu klientów. Niesie on ze sobą naprawdę duży potencjał, można na nim umieścić logo firmy lub jej nazwę wraz ze wszystkimi danymi teleadresowymi. Dzięki temu użytkownicy wizytownika sięgając po wizytówki zupełnie nie związane z reklamowaną firmą, mają wielokrotny kontakt z jej logo. Trudno tak naprawdę o lepszą ekspozycję danych firmowych.

Wizytownik jako element promocji firmy

Wizytownik jako gadżet reklamowy możemy wręczyć także wszystkim pracownikom firmy. Za każdym razem, gdy będą po niego sięgali w przestrzeni publicznej, będą eksponowali firmowe logo – to doskonały pomysł na dodatkową reklamę. Pracownicy jako przedstawiciele firmy są bardziej wiarygodni, jeśli na przykład wręczając wizytówkę firmową, wyjmują ją z wizytownika opatrzonego logo firmy, którą reprezentują. Nie istnieje właściwie jakaś konkretna moda dotycząca rodzajów wizytowników, dlatego wybierając go jako gadżet reklamowy dla swojej firmy, można kierować się własnymi preferencjami. Jeśli szczególnie zależy nam na zbudowaniu wizerunku marki, warto postawić na solidne materiały takie jak skóra czy aluminium. Wykonane z nich wizytowniki nie tylko doskonale się prezentują, ale także są bardzo trwałe. Są na tyle eleganckie, że z pewnością będą chętnie wykorzystywane przez obdarowanych nimi klientów. Jeśli nie są Państwo pewni co do tego, czy jest to najbardziej odpowiadająca wam forma reklamy, na początek można zainwestować w wizytowniki wykonane z plastiku. Jest to rozwiązanie tańsze, co nie znaczy mniej efektowne. Plastikowe wizytowniki reklamowe mogą przyjmować różne formy i kolory, dzięki temu łatwo je spersonalizować, można na przykład stworzyć wizytownik w kolorze logo firmy.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą http://regalo.pl/kategoria-produktu/biuro/wizytowniki-etui-na-wizytowki/